Meer dan 5.000 tevreden fietsers
Goede fiets, makkelijk in elkaar te zetten. Jammer dat er niet bij staat welk type ventiel (autoventiel) erop zit.
Deze fiets is geweldig! Ik heb hem gekocht als verjaardagscadeau voor mijn neefje en hij was er ontzettend blij mee. Omdat hij nog klein is, is het heel handig dat hij ook zonder pedalen maar met zijwieltjes gebruikt kan worden. Dat is goed voor zijn evenwicht en helpt hem zich veiliger te voelen. Echt een uitstekende aankoop van hoge kwaliteit!
Uitstekend product
Zeer goede loopfiets voor kinderen. De fiets is stabiel en goed afgewerkt. Het stuur en andere onderdelen kunnen eenvoudig worden verwijderd en weer worden gemonteerd, wat het transport erg praktisch maakt. Ideaal voor onderweg en zeer geschikt voor kinderen. We zijn erg tevreden.
Goede kwaliteit
Zeer veelzijdig artikel. Het kan zonder pedalen en met wieltjes worden gebruikt wanneer het kind nog klein is, en later kunnen er pedalen worden toegevoegd.
Zeer aan te bevelen
Topartikel veilig en veelzijdig inzetbaar. Top service van bestelling tot levering.
Over het algemeen zijn we erg tevreden met de loopfiets voor onze dochter. De aanbeveling dat hij geschikt is vanaf twee jaar zou ik echter aanpassen, tenzij je de pedalen aan de voorkant van de fiets toch niet wilt gebruiken. Onze dochter is twee jaar oud en voor haar leeftijd al erg groot. Toch kon ze niet bij de pedalen. Deze kunnen echter (heel gemakkelijk) worden gemonteerd en gedemonteerd. Verder is het een zeer goede loopfiets!


